torsdag 31 december 2009

julkalender - vinnaren



rätt svar på lucka tjugofyra är blair i gossip girl. poäng till evelina, sara, maja, leonor, karin och nina.

vinnaren i julkalendertävlingen är - trumvirvel- evelina med tolv poäng! grattis, grattis! let me know när du vill claima din fika.

karin och sara är båda på andra plats med tio poäng. för att fastställa vem som ska få samlingen med erotiska noveller får jag ta till en utslagsfråga.



hur mycket pengar tror ni att det finns i den här sparbössan? närmast svar vinner.

3 kommentarer:

Sara sa...

oj, spännande!Känner att jag har en svår motståndare i Karin.... Gissar på 1000 kronor. Eller 500? Nej, tar tusen./S

Lina sa...

Ha!!! Jag vann!! Fuck yeah!! Hör av mig när fikat bäst avnjutes! :)

kakan sa...

ojoj sara det här blir en hård match:)

jag gissar på 55,50 kr