fredag 26 februari 2010

hejhej



tjena! här sitter jag och snyggar mig framför dattan. har fått nån slags diarré av okänd anledning, mysigt värre, och kände att det var läge att försöka fräscha upp mig med en ansiktsmask. ska snart gå och lägga mig för jag är så trött att jag inte kan tänka. än mindre hålla ögonen öppna. de är som två smala fina springor at the moment. har kommit in i en dålig sömnperiod för sjuttielfte gången, inte särskilt kul, så nu ska jag ta igen lite förlorad sömntid.



dags att tvätta bort leran jag har i fejjan. sov så gött!
/bajs-anna

ps. jag har shoppat idag! ett par "jeggings" (fi fäen vilket fult ord) och en rosa klänning. har inte shoppat på evigheter (= en månad cirka) så fatta vilket lyckorus jag fick! high on life & shopping, det är inte fel det.

2 kommentarer:

Lina sa...

Fantastiskt tjusig bild :D

Lina sa...

Fantastiskt tjusig bild :D