tisdag 16 februari 2010



vad menar egentligen bloggare och annat folk med att de har vårkänslor nu? det är ju för fäen februari och minusgrader och snö, det vill säga VINTER? bara för att folk är trötta på vintern så betyder det inte att den är över. det här kanske kommer kanske som en överraskning men i sverige blir det inte vår förrän i april!!! läser jag en till blogg med nåt pucko som "känner att våreb är på g" så... gör jag förmodligen ingenting förutom att svära mellan sammanbitna tänder men jag skulle vilja skjuta mig själv.

ja jag vet, jag har anger issues. måste börja konsumera mindre mängd idiotbloggar, det är nog inte bra för blodtrycket att bli upprörd över såna här idiotiska småsaker.

1 kommentar:

Anonym sa...

de kanske har varit utomlands, förekommer ju under tex sportlov.
/Anders