fredag 26 mars 2010

plötsligt kom våren till lund (nu kan jag ha min älskade skinnjacka igen, jippie! och snart blire dags för vita tygskor, jippie!) och livet är ungefär 10 miljoner gånger lättare att leva. typ. har till och med fått tillbaka träningslusten för att det är så gött att springa i det fina vädret.

idag har jag satt på mig spenderbyxorna och inhandlat följande:


rosenseriens ansiktsrengöring, köpt på life. rosenserien är rätt dyrt men produkterna är görbra, de innehåller inget vatten och bara naturliga ingredienser. luktar gott också.


strumpisar med prickar och hjärtan från lindex.


gåstavar köpta på stadium. man ser töntig ut men det är en bra motionsform.

en annan sak jag vill ha är en tygväska med fint tryck och breda axelband som inte snor sig. var hittar man såna, nån som vet?

oh shit, klockan är nästan ett. jösses amalia, så här länge har jag inte varit uppe sen... hm... jag vet faktiskt inte. brukar gå och lägga mig 22-23 nuförtiden eftersom jag jobbar jättemycket och nästan jämt är trött. har inte festat på evigheter, tragiskt! ska förhoppningsvis ta igen det på torsdag i götelaborg, det blir la gött det. men nu ska jag sova, natti natti!

Inga kommentarer: