torsdag 22 april 2010

en fin klänning



köpte jag idag på hm. frågan är dock: kan jag ha den på en ferre med toga-tema?


kollar på antikdeckarna på tv4+ bara för att elsa billgren är med.


pöss!



shit vad framtung jag ser ut på den här bilden! glamourmodell-looken bara kommer naturligt till mig hela tiden.

nej men vad säger ni? ser den lite romersk ut? tänk er med sandaler till och lite guldiga/gröna detaljer.

hm, inser när jag kollar på bilderna att det inte är jättefint att vara likblek när man ska ha ljus klänning på sig. snälla snälla väder gud, se till så att det blir soligt & fint fram tills den 12:e maj. annars måste jag väl köpa nån bus-lotion men jag har dåliga erfarenheter av sånt (dvs jag blev fläckig, inte schnyggt).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Testa Dove eller Niveas bus, de brukar inte bli så fläckiga utan ger gradvis färg. Fin klänning! /Sara

Anna sa...

hm, kanske ska våga mig på det...

maja sa...

jättefin klänning! o tror du får till det med rätt accessoarer.

Nina sa...

speciellt snyggt med dina luddiga innetofflor till.... ;)

nä men sriöst så blir den perfa(hello 90-tals-ord...)! skitsnygg!

Lina sa...

Underbart fin klänning! Vill också ha!