fredag 23 april 2010

jag och ecco-skorna anno 2003



jag blev lite besatt de dära ecco-sandalerna så jag var tvungen att kolla i mitt gamla fotoalbum och se om jag hittade några bilder på när jag använt mina kära skor. jag fann dessa, från en mini-tågluff i Italien och Tyskland som jag och min dåvarande bästis gjorde precis efter studenten, i juni 2003:


jag på ett vandrarhem i Rom. okej, man ser inte skorna så mycket, men jag ville visa min fina, fina kjol som jag älskade högt på den tiden. tycker fortfarande att den är jättesnygg men den passar inte riktigt längre tyvärr. kanske till sommaren om jag har tur...


här är jag i en riktig turistoutfit på spanska trappan. herregud. tur att jag är äldre och klokare och har bättre klädsmak nuförtiden.


och här kommer det värsta av allt - sandaler och SOCKAR!!! jag dör. hur kunde jag visa mig på här offentligt? omg. måste plocka fram skämskudden omedelbart.

3 kommentarer:

Sköna Helena sa...

Men OMG, jag tänkte ju bära dem med just sockar i, haha. Tänk tunna, skira med typ brodyr eller ngt längst upp. Och så bruna ben till. Men kul att vi har blivit så besatta av ecco-skor! Gud, tänk om jag måste köpa ett par :)

Anna sa...

med såna sockar till blir det säkert snyggt, men jag hade rosa-vitrandiga i bomull. inte vackert nånstans. jag tycker absolut att du ska köpa ett par! då kanske jag vågar använda mina om jag vet att jag inte är ensam om det.

Sköna Helena sa...

Haha, team Ecco against the (fashion) world! Jaa, ska definitivt fundera på det :)