måndag 19 april 2010

playsuits 4-ever



gjorde ett riktigt fynd idag på hm, hittade nämligen den här görsöta playsuiten för det facila priset av 49,50 kr:



hur snygg? jag kommer lätt ha den coolaste outfiten på lomma beach i sommar. köpte även en lila tubtopp för 29,50 kr utan att prova den och när jag kom hem insåg jag varför jag aldrig har tubtopp: mina brön ser ut som sillisar i dem. glamourmodell är inte riktigt looken jag är ute efter så det är tveksamt om toppen kommer användas men det gör inte så mycket eftersom den var så billig.

apropå sommar & lomma beach. jag kommer eventuellt vara mer eller mindre arbetslös ett tag och mitt liv under den tiden ska bestå av följande aktiviteter, har jag tänkt: 1. träna 2. sola 3. läsa. så när sommaren kommer ska jag vara fit, brun och full av kunskap. men var fäen är värmen? hur ska jag kunna få en fin bränna om det aldrig blir bikini-varmt? förra året var det ju görfint i april, varför kan det inte vara det i år också? buhu...

Inga kommentarer: