söndag 2 maj 2010

whale castle

i fredags var det alltså valborg, aka årets roligaste partydag. det såg ut så här:


jag, eva och nina började med champagne hemma hos nina strax efter kl nio.




det började regna när vi skulle till stadsparken (det är alltså där the action is på valborg i Lund, så att säga) men vi var glada ändå. klart man är glad när man får börja festa kl nio på morgonen! untz untz untz!


jag hade på mig min fantastiskt snygga seriemördarregnjacka.




vi kom i alla fall iväg till parken trots regnet.


åt pastasallad och spexade.


shit pommes frites vilket berg av mat jag åt. jaja. det gäller ju att äta ordentligt när man super.








efter några timmar i parken gick vi hem till nina igen och åt pizza, sov en stund, drack kaffe och åt en "liden kaga" och fixade iordning oss. sen var det dags att börja festa igen. untz untz untz! kvällens bästa partylåtar var för övrigt, enligt mig, "sexy bitch" med akon och "baby" med justin bieber.




kvällen avslutades på lunds nation, via en fest hos några kompisars kompisar, och man får la säga att det var en mycket trevlig valborg, trots att vi var så få. vanligtvis brukar vi vara hela jurizt-gänget på nio personer plus lite annat löst folk men icke i år men det gick ju bra ändå.

Inga kommentarer: