söndag 13 juni 2010

myselimys

Jag har inte haft snygga kläder på mig sedan i onsdags och kommer inte ha det igen förrän tidigast på tisdag. Gaah det är görlänge ju! Från i torsdags till och med imorgon har jag antingen jobbat eller varit hemma och på jobbet har jag praktiska, bekväma och inte direkt jättesnygga kläder och när jag är hemma har jag mysbrallor och en schleten tischa/linne. Får lätt panik när jag gått omkring och varit mer eller mindre sunkig så länge, jag vill ha fina outfits nu! Visst, jag kan ju ha snygga kläder på mig hemma men ORKA. Fattar verkligen inte folk som inte har mjukiskläder på sig när de är hemma och slappar (som Anders t ex som just nu sitter bredvid mig i sängen iklädd jeans! Crazy). Det är det första jag gör så fort jag kommer hem; slänger av mig "utekläderna" och tar på mig mina underbara, sköna hemmakläder. Det är lite konstigt, kläder som är sköna att ta på sig i typ skolan, på stan och sådär blir extremt obekväma så fort jag kommer innanför ytterdörren och då bara måste de av med en gång. Kan liksom inte slappna av förrän jag har på mig myskläderna.



Moi, i mysuniformen. Så här jag ut säkert 90 % av all vaken tid.

Inga kommentarer: