söndag 4 juli 2010

sommar

Det är strålande sol och typ 27 grader ute, och vad gör jag? Sitter inne och pluggar... stackars, stackars mig. tycker lite synd om mig själv så jag var tvungen att ta en liten paus i pluggandet och visa några bilder från veckan:


Blev taggad i ett kort på Facebook, taget på Wermlands nation i onsdags. Jag är nog inne på min tredje drink här; drack tre öl, tre drinkar och en cider och var bara en anings tipsy. Wtf? Sen när blev jag så alkoholtolerant? Mycket oekonomiskt.


Facebook-tag nr 2. Japp... Hallands nation i fredags, tydligen på väldig bra humör. Jaja. Man är ju inte den som inte bjuder på sig själv, så att säga.


På väg hem från Lomma beach igår (första riktiga beachhänget för i år, helt underbart!). Patrik fick för sig att stajla lite på cykeln och råkade sparka av sig ena skon så här är Xiao och letar efter den bland gräs och brännässlor.


Patrik hittade skon till slut. Dagens lärdom: det är dumt att försöka vara cool och stajla när man cyklar.


Jag. Dagens outfit: ful gammal kepa från Bohusläns museum, skönaste sommarklänningen någonsin från Vero Moda, solglasögon från KappAhl och sandaler från ecco. Med på bilden är även bakändan på min cykel, en rosa och lila Rex. Jepp, köpte den enbart för att den har så fina färger.


En snäll förbippasserande tjej tog ett gruppfoto på oss: Xiao, Sofia, Patrik och jag. Coola kids!

Inga kommentarer: