tisdag 29 juni 2010

salut!

Lite bilder från den mycket trevliga helgen i Paris:




Sacré coeur


Anders tatuerade sig


Brudparet och massa confetti


Jag och min kärlek innan bröllopet


Stadshuset i Clichy där vigseln ägde rum


Jag och ett chips kallat "monster munch". Är för övrigt väldigt nöjd med niotillfem-minen jag fick till här.






Legally blonde som musikal


Anders på sightseeingbussen


Naturligtvis var jag tvungen att köpa alla bloggares favoritkaka, macaroonen. Den var dock inte någon sensationell smakupplevelse, smakade mest socker. då måste jag säga att mormors jitterbuggar är tio gåmger godare.



5 kommentarer:

Eva sa...

va fina ni va på bröllopet!

Anna sa...

thanx!

Xiao sa...

sååå fin klänning!!

ps. hoppas Anders skaffade den tatueringen på riktigt!

ps.2 jag läser din blogg lite en gång i månaden kommenterar på massa inlägg väldigt sent. hoppas det är ok

Anna sa...

thanx, igen!

tyvärr har han inte skaffat nån tatuering än. Klart det är ok att kommentera sent! alltid kul att få kommentarer oavsett när de kommer.

kaffechoklad sa...

mer bilder!