måndag 26 juli 2010

Tropical beach, Helsingborg

Idag har jag hängt i Helsingborg, bland annat på en så kallad "tropical beach", dvs en liten sandstrand med några palmer på.


Saker man kan göra på stranden: måla naglarna,


slåss med handdukar,


klättra på en mur,




posa,


posa med palmer






och posa framför en mur.



Just nu vill jag att sommaren aldrig ska ta slut (ÅH GUD, precis när jag skrivit det där insåg jag hur fruktansvärt bloggig jag lät, som alla de där bloggarna som hatar allt som inte är sommar. Måste omedelbart plocka fram skämskudden).

5 kommentarer:

Lina sa...

Sjuuuuuuukt snygga bilder alltså!

Jag vill också att sommaren aaaaldrig ska ta slut....men jag skäms inte för detta!

Anna sa...

klart du inte ska skämmas. jag störde mig på att jag lät som vissa töntiga bloggare som gnäller på vintern nio månader om året.

Nina sa...

åh vad mysigt ni ser ut att ha det! Xiao, har du klippt lugg nyligen? jättefint!!!

ps. jag vet ett annat ställe som också har massa palmer man kan posa vid. och dessutom en trevlig lght som kan få bo gratis i. det ligger bara några mil söderut från Lund vill jag minnas...

Xiao sa...

haha, vi är ju så sjuuukt fina. (btw så har jag stulit bilderna till min blogg, är det ok?)

Ja, Ninis, lugg sen 2 månader, förbereder mig för asiaterna. Och vad nice ställe du beskriver, kan man ta sommarkortet dit?? ;)

Anna sa...

oh nina, detta ställe måste jag absolut besöka! men det dröjer nog till i höst tyvärr...

klart det är ok att du kopierade bilderna xiao.