fredag 13 augusti 2010

tjenixen

Hello hey, what's your name? Asbra låt med Vickan Silvstedt som jag sitter och lyssnar på nu för att komma i fredagsmood.

Gör la som jag brukar och visar random bilder:


Ytterligare ett drömhus jag hittat i Uddevalla men det här ligger dessutom precis vid havet som synes. Om jag inte nån gång i mitt liv får bo i ett hus av den här typen kommer jag bli deprimerad tror jag. Därför kan jag nog inte bo i typ Göteborg och Sthlm för där kommer jag aldrig ha råd att köpa ett sånt här fint gammalt hus, så jag får väl bo i nån liten håla nånstans helt enkelt. Och så blir jag deprimerad i alla fall... oh well. Livet är hårt.


Ett sk "romantiskt" kort på mig och Anders. Känner ni romantiken flöda mellan oss? Inte?Nähä.


Sara-syrran.


Fyra kort på min Anders.






Schvensson-mys på morgonen. I bakgrunden kan ni för övrigt se min studentskylt, med en bild på mig när jag ätit sand. Jag var tydligen cool redan som ettåring (för alla coola kids äter ju sand, duh).


Här är klänningen som kostade 80 kr. Den sitter som ett smäck! Bästa fyndet ever.


Här ser man det snygga blommiga mönstret lite bättre.

Vad har jag gjort idag då? Filat naglarna och målat dem rosa inför bröllopet imorgon och köpt en ny kalender inför skolstarten (som är om två veckor, hur fort har sommaren gått egentligen?). Älskar redan här kalendern, den är så jag. Blommig i lilablå färger, classic Anna Banana. Ok, nu börjar jag prata om mig själv i tredje person, dags att sluta blogga och kolla på film med Andy Banandy istället. Tjipp!

Inga kommentarer: