onsdag 8 september 2010

:(

Min förlovningsring är borta! Upptäckte idag när jag gick ut från föreläsningssalen att det var något som fattades på handen. Jag har inget som helst minne av att jag har tagit av mig den men det känns inte så troligt att den bara skulle ha ramlat av heller, så stor är den inte. Anders har kollat igenom hela lägenheten typ utan att hitta den så det verkar inte som att den är här. Ska kolla imorgon om någon lämnat in den i jurres reception, finns den inte där vet jag inte vad jag gör. Kanske har någon lämnat den till polisen om jag har tur.



Hittar jag den inte får jag väl köpa en ny ring, skojig extra utgift. Inte. Det enda positiva med hela den här historien är jag att kan blinga upp mig och köpa en ring med en sten till skillnad från den jag (inte) har nu, som den här fina:


1 kommentar:

Lina sa...

Dislike på den!