onsdag 8 september 2010

God morgon onsdag

som Engla brukar säga. Eller god förmiddag är väl mer korrekt, klockan är ju ändå över elva. Jag sitter och pluggar inför morgondagens workshop om "Extraterritoriality of Human Rights Obligations", skojigt värre. Idag ser jag ut så här:


Superseriös juridikstudent


Two enthusiastic thumbs up! (med två meloner som brön, tydligen)


Spexy.

Nu analyserar vi den här outfiten lite (jag är som sagt besatt av kläder för tillfället). Vad tycker vi om farfarströja med linne under med beiga chinos till? Enkelt, klassiskt och snyggt eller bara tråkigt? Och vad är åsikten om min sneda tofs, bra eller anus?

5 kommentarer:

Lina sa...

Bra eller anus??? Vad e det för en konstig skala?

Diggar tofsen starkt iaf!
(och kläderna med)

Eva sa...

Har du inte sett High Chaparall Evert?:)

Gillar den sneda tofsen! Och farfarströjan:) Har lite svårt för chinos, men mest för jag inte tycker vidare byxor sitter bra på mig...

Anna sa...

Bra eller anus är ju ett etablerat uttryck i bloggosfären. Men det var ju kul att ni gillade kläderna och töfsen iaf.

kakan sa...

bra, diggar spec snetofs och farfarströjan (världens mysigaste ord ju!)men tänker att mörka chinos kan vara ännu snyggare till.

på tal om klädinspiration och att hitta sin stil, kolla "Sista tangon i Paris", görbra film och tjejen i filmen har görsnygg stil.

och det var dagens tips det:)

p.s kan inte kommentera ringinlägget ovan, men är såklart jätteledsen för att du tappat din ring! hoppashoppas att den kommer fram snart! xoxo

Anna sa...

kakan: tror att snetofs och farfarströja kan bli två av höstens nyckelingredienser. mörka chinos är snyggt men jag har inga. skulle dock vilja ha ett par långa svarta.

får ta och kolla in den där filmen, är most def i behov av inspo (haha, vilket modebloggsord!).

hoppas också på att ringen kommer fram snart.