måndag 13 juni 2011

en gång jurizt alltid jurist

Dålig bloggning den senaste tiden, har knappt varit hemma de senaste dagarna och har inte haft tid att sitta vid dattan. Har bland annat varit busy med att förbereda ett 20 minuter långt bildspel som present till de fem av åtta jurizter som tog sin juristexamen i lördags. Sen så jag har jag förstås varit upptagen med att fira dessa nybakade jurister med pompös ceremoni i kyrkan och fantastisk rolig middag och fest på kvällen.


<3

Kan för övrigt inte fatta att jag kommer vara färdig om ett år!? Hjälp! Det kommer vara jag som står där i kyrkan och får diplom och som har middag och fest för familj och vänner!? Det kommer vara jag som ska ta de första stapplande stegen ut i arbetslivet!? Känns läskigt och roligt på samma gång att jag faktiskt kommer vara jurist på riktigt. Shit pommes frites.

4 kommentarer:

Lina sa...

Men det ä värt det för att få ha en sån pangfest ;)

Xiao sa...

roligt att du gjorde ett <3 hjärta! Första gången jag ser det i bloggen tror jag... ello?

Anna sa...

Lina: ja det är la det!

Xiao: ja det är första gången. Har hyst ett intensivt hat mot dessa missbildade hjärtan men nu har jag till slut fallit. Sån är jag!

Förresten, har ni sett att jag skrivit fel i rubriken?

Xiao sa...

Ha ha ha ha haaaaa!!

Nej vilken rolig innebörd den fick, haha!