onsdag 8 juni 2011

Kodak moments @ Köpenhamn

En av fördelarna med att bo i Lund är att det tar ungefär 50 minuter med tåg till Köpenhamn. Himla bra! Borde verkligen åka dit oftare, har fram tills idag varit där två gånger sen jag flyttade till Lund. Jag och Nina var där idag och det såg ut så här:


Hello! Här står jag och poserar på en bro.


Såna här elefanter målade på olika sätt fanns överallt.




Vi besökte Christiania, fristaden i Köpenhamn där de säljer droger helt öppet.








Så här stod det på vid utgången...


Jag utanför Köpenhamns tingsrätt. Som den juridiknörd jag är ska jag börja samla på kort på mig vid domstolar i städer jag besöker.


På tåget till Kastrup...


där vi köpte asdyr frappucino/chai tea latte på Starbucks och väntade på...


att Xiao skulle komma med flyget från Hong Kong, där hon pluggat under ett läsår. Välkommen tillbaka till Sverige och Lund, Xiao!

1 kommentar:

Lina sa...

Yay! Titta hon är mitt ibland oss igen!