söndag 5 juni 2011

Sommarlista 2011

Vad ska du göra i sommar?
Jobba på ett äldreboende. I år igen. Skoj. Inte. I övrigt ska jag flytta, gå på en examensfest och ett bröllop och göra en tenta i spanska. Det är väl det enda jag har inplanerat.

Sommarens plagg?
Jeansshorts & slappt linne. Tygskor, tygväska. Bikini.

Alltid i väskan?
Förurom det uppenbara (nycklar, plånka, mobil) så brukar jag ha vatten, mp3-spelare och "survival kit" med diverse grejer i.

Sommar för dig?
Ta det lugnt, umgås med kompisar, sola och bada. Och läsa massa. Bland annat har jag tänkt läsa 1977 års prostitutionsutredning, för nöjes skull.

Restips i sommar?
Jag skulle vilja resa till Barcelona. Storstad + stränder = perfekt!

Hur varmt måste det vara i vattnet för att du ska bada?
Med tanke på att jag badade idag för första gången i år så behöver det inte vara särskilt varmt.

Vilken bok skulle du vilja rekommendera folk att läsa i sommar?
Andarnas hus. Håller på och läser den nu och den är riktigt bra.

Bästa sommartipset?
Använd solskyddsmedel!


En käck bild från sommaren 2010.

Inga kommentarer: