torsdag 18 augusti 2011

One day you're in, the next day you're out

Inne:

  • Victorias graviditet!!! Hoppas hoppas att allt går bra så det kommer en liten kungaknodd i vår.
  • sommarlov
  • womance! Alltid på inne-listan.
  • "dressade" klänningar, alltså klänningar som inte är i bomull och som är lite stiligare än random vardagsklänningar. Jag vill ha pengar så jag kan shoppa en "dressad" garderob nu!
  • Twitter. Älskar twitter! Twittrar som en galning nuförtiden och är, om jag får säga det själv, ganska rolig. I alla fall när jag twittrar om Lost.
  • Bebisar. Finns det något gulligare, sötare och mysigare?
  • Ring P1. Radioprogrammet dit diverse stollar ringer med intressanta åsikter.

Ute:

  • spanska verb.......
  • Jack i Lost - jobbigaste karaktären i en tv-serie sen OC-Ryan
  • att skolan börjar om 1,5 vecka. Vill inte plugga.
  • bananflugor - varför funkar inte min deathtrap? Så frustrerande!
  • anonyma tykna kommentarer. Så himla fegt och löjligt.

Inga kommentarer: