lördag 17 september 2011

Dagens kvinnohat 110917

Via Elsa hittade jag det här inlägget på Jockibois blogg (det är skrivet den 15:e så om man ska vara noga är det inte dagens kvinnohat utan förrgårs men strunt samma).

Jockiboi-idioten skriver alltså om "dagens knull" och hur han ska få tjejen att "vilja" ligga med honom:

"Varför skulle hon vilja ligga med mig typ?
Men det är bara gå fram och se riktigt soft ut och fråga "Knulla?"
Funkar inte det så använd sömnmedel på en trasa och överfall i en gränd :)"



Det kan hända att sista raden är menat som ett skämt men jag förstår inte det roliga överhuvudtaget i att skämta om att våldta någon. 


Det här inlägget är så genomvidrigt och kvinnohatiskt att jag saknar ord. Fy fan för sexistiska, kvinnohatande idioter. 

5 kommentarer:

Lina sa...

Patetiskt!

elsa sa...

Fruktansvärt, jag har inte ord för skiten. Det värsta är att hela hans blogg går i samma stil, så det är inte ett enstaka idiotiskt inlägg heller.

Sara sa...

Jockiboi har många vidriga åsikter, obehaglig människa.

Annika sa...

Det allra mest patetiska med honom är att han tror sig vara kändis för att han skämt ut sig i TV i den där dokussåpan som gick för något år sedan eller nåt sånt. idag är det väl FÅ, om inte någon ALLS, som minns honom utan snarare är tongångarna "Vem är Jockiboi?!" Svinet bedrog sin tjej i den dokussåpan förresten, visar också hurdan han är. Gillar din kategori men snälla, snälla, ge inte såna som honom uppmärksamhet. Vi ska alla totalignorera honom. :P

AnnaBanana sa...

Lina: eller hur!

Elsa, Sara: jag läser inte hans blogg - och tänker inte börja göra det heller - men han verkar ju vara en riktigt mysig kille...

Annika: men poängen med inlägg som dessa är ju att visa hur mycket kvinnohat det faktiskt finns. Jag vill inte heller ge idioter uppmärksamhet men jag tror inte att det funkar att tiga ihjäl idioti. Bättre då att visa idioterna hur himla dumma de faktiskt är.