måndag 22 maj 2006

Måndag

Charlotte, jag vill jättegärna se en musikal! Mamma Mia, till exempel, eller Billy Elliott, eller Fantomen på Operan, eller We will rock you eller någon annan... Åh vad kul att du (och antagligen A & A) kommer! Kul med roliga nyheter en sån här trist grå regnig måndag.

Sara, har skrivit brev men ej skickat det. Har varken kuvert eller frimärken. Ska försöka göra en kraftansträngning så kanske jag kan få iväg det i veckan.

Igår hade jag, Caisa och Curry slappdag. Vi åt tacos, fruktsallad och choklad och tittade på film; Cocktail, Girls just wanna have fun och Bridget Jones' dagbok. Helt okej att tillbringa en regnig söndag så, även om det ibland känns lite, hm, kvävande att vara i Clapham en hel söndag utan att ta sig någonstans. Det är så med London, det känns inte som en jättestor stad utan som många små städer. Så att bo i Clapham är ungefär som att bo i Uddevalla. Fast lite bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Såg We will rock u när jag var i London i december. den e bra, men man får ut så mycket mer av den om man e ett Queen-fan. Eller så får man lyssna in sig på låtarna innan. Annars så tror jag att Billy Elliot e bra!
kram Åsa

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»