tisdag 23 maj 2006

Tisdag

Varför, varför, varför är himlen grå och regntung när det är slutet av maj och jag borde ligga i parken och sola men istället plockar fram den tjocka tröjan jag inte använt sen innan påsk? Varför?

Vågar jag hoppas på att jag faktiskt får åka hem i mitten av juli och inte slutet av juli/början av augusti? Vågar mig nog på ett litet glädjerop i förskott jippi jippi jippi!Ibland löser sig ju saker faktiskt på precis det sättet man vill. Men, om jag kommer hem i mitten av juli borde jag nog försöka fixa ett sommarjobb för återstoden av sommaren. Och det, kära vänner, vet vi ju alla hur lätt det är. Särskilt när det är slutet av maj. Men whatever, jobb eller inte jobb, jag är ju hemma!

Gotta go, ska på quiz night nu. Good luck to me.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hittade en häftig sida idag när jag satt och smurfade runt kolla in den, du kanske kan ta med dig en från london och lämna den här i gbg :)
http://www.bookcrossing.com/
kram Anders

Anonym sa...

Hej igen, gjorde en roliga ska idag. Satt och surfade efter documentation om ett rit-program som heter gimp (www.gimp.org) och hur man lägger in masker för bilder. HUr som helst så googla jag på gimp mask gissa vad jag fick fram ...

http://www.darksensations.com/images/gimpmask2.jpg

hahaha...

k & p Anders

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonym sa...

I find some information here.