torsdag 29 juni 2006

"I need you so much closer"

Death Cab for Cutie-konsert idag! bra! Men jag blev grymt besviken över att de inte spelade There's a lack of color here, den låten som är med på OC-sountracket. Dagens insikt är att det inte är roligt att gå på konsert ensam, man känner sig lite mobbad. Aldrig igen.

"I miss the way that only you can hold me through the night"

Två veckor kvar. Snart dags för summering, listor, tips, tillbakablickar...men innan dess, lite funderingar. Fakta: ja, jag bör komma hem. Jag vet, jag vill, för Anders skull. För min skull, för vår skull. Det går inte, man kan inte, ha ett förhållande på långdistans i längden. Drygt nio månader är enough. Fakta: vill inte lämna London, vill inte till Sverige. Fakta: vill inte lämna mitt softa liv här, vill inte plugga. Slutsats: måste hem oavsett hur jag känner, men det ultimata hade varit om Anders flyttade hit och vi båda pluggade här. En lägenhet i underbara Holland Park hade inte varit helt fel.


1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig massor
älskar dig A