söndag 30 juli 2006

Just det ja, glömde en sak på min framtidslista: ska ju ge ut några böcker också, både skönlitterära (romaner i Joyce Carol Oates-stil) och facklitteratur (av typen "Hur jag löste Israel-Palestinakonflikten").

Efter en helg med båtåkning, sol, bad och grillad mat (första gången i sommar, åh så gott det är! Gillar skarpt grillad mat, helst flintastek) är jag nu hemma hos päronen i Uddevalla. Det verkar tyvärr som att det ska bli dåligt väder, annars blir det sol och bad på Skeppsviken hela veckan lång.

Måste avreagera mig lite: aaaargghhhhhhgerdmsnlkjiufeknmdklf!!!!!!

Sådärja. Ibland blir man lite trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vann då?

Caisa sa...

anna,, jag ska ringa dej snart.. lovar! men har lite fullt upp n ska till ikea idag! det ar skont att vara hemma men samtidigt saknar jag mycket darbortá !! hur mar u? hoppas allt ar bra sa hors vi snart..pusspusspuss