tisdag 1 augusti 2006

"My grandfather once asked my mum if I was mildly retarded" - Seth

Sagan om ringen-maraton med Sebbe igår. Vacklade slutkörd hem kvart över sex i morse efter cirka tolv timmar tv-tittande. Men, efter förra sommarens två OC-race är man rätt härdad. Och apropå OC, har verkligen saknat att följa den serien. Seth, Summer, alla snygga outfits, Marissas problem, Julie Cooper Nichol och hennes karlar, den klassiska hoppa-upp-på-ett-bord-i-skolan-och-säga-jag-älskar-Summer-scenen, alla intriger...love it! Önskar att jag hade råd att köpa boxen med tredje säsongen.

Caisa, min vän - välkommen hem! Förstår att det känns lite jobbigt att vara tillbaka, men jag är i alla fall väldigt glad att du är här! Ska bli kul att få en update när du ringer.

Var faktiskt ute och sprang idag, woho! Gör massivt ont i låren, så jag gissar på en massiv träningsvärk imorgon.

Näpp, måste gå och spela kort med Big big sis.

2 kommentarer:

S. sa...

Har du kvar alla de goa citaten?

Sköna Helena sa...

Vill du att jag ska bränna tredje säsongen åt dig innan du åker? Har i och för sig inte alla avsnitt just nu, men ska nog ändå ladda hem dem. Har du säsong ett och två? Hur som helst så höll jag på att börja gråta - slänga böcker?? WHy??? WHYYYYY? Kram kram