söndag 9 juli 2006

Tre dagar kvar...

Yes, har äntligen bokat tid för klippning! På onsdag ska jag klippa mig, på Toni&Guy Academy. Enligt något osäkra källor ska det kosta 5 ynka pund, jag hoppas verkligen att det stämmer. Det "riktiga" Toni&Guy kostar 46 pund här! Cirka 600 kr, svindyrt.

Eventuellt ska Curry komma på besök i Götet nästnästa vecka! Yehoo! Så, kära vänner, vad ska man göra i Göteborg om man aldrig varit i Sverige förut? Sightseeingtips, please! Havet och Liseberg är ganska givet, men sen?

Har nu nio par skor att ta med mig hem, suck, efter att ha köpt två nya par i helgen. Ett par röda ballerina som klämmer om tårna och ett par hot pink Mimmi Pigg-pumps med hög klack. Very nice. Tror de rosa blir mycket snygga till skinny jeansen.

Bio idag: Over the hedge. Mycket rolig! Längesen jag såg en barnfilm på bio (Shrek 2), det är ju faktiskt riktigt kul att titta på tecknad film! Ska banne mig göra det oftare.

Annars...not much. Lite separationsångest från London bara, och från Caz och alla andra trevliga människor här. Men, men. Det går väl över. Hoppas jag.

1 kommentar:

Sköna Helena sa...

gud, två dagar kvar nu... fattar att du inte längtar, men det skall bli väldigt kul att träffas igen! du saknas ju här hemma. för mig är vm-äventyret över nu och jag sitter hemma och försöker skriva kreativt. så svårt det kan vara. ah, well. boktips: zadie smiths on beauty - den är fantastisk! vilket språk hon har... hör av dig när du landat - inte direkt bokstavligt - hemma igen. vi kan väl ta en fika? kram kram