onsdag 30 augusti 2006

Jippy jay!

Jag har en bostad!!! Ska bo i en tvåa tillsammans med en fransk tjej, som är au pair åt familjen jag hyr av. Flyttar antagligen in någon gång i helgen. Wee! Jag har någonstans att bo!

Femkampen och puben blev inställda idag, tyvärr. Får satsa på Mischamingel, pub och nationsutgång imorgon istället.

Det är verkligen kallt idag. Brrr. Skulle verkligen vilja köpa lite nya snygga höstkläder, men det lär inte hända efter att kurslitteraturen inköpts. Kommer nog kosta några tusenlappar. Illa.

Paniken har börjat lägga sig. Kommer nog inte hoppa av nästa vecka och ta första tåget tillbaka till Göteborg. Kommer nog inte ens hoppa av efter en termin, börjar mer och mer känna att det här är rätt för mig. Gött mos.

4 kommentarer:

Malin sa...

Grattis :)

Malin sa...

förresten ska du inte skaffa en sån fin rösta-banner som jag har på min sida? klicka på den så ser du hur du gör.

Anonym sa...

HIPP HIPP HURRA FÖR ANNA!!
Det gjorde du bra. Då får du ju prata franska samtidigt.. Kommer snart ner och hälsar på, vet bara inte när än.
Åz

Anna sa...

tack tack. tänkte skaffa en sån där banner, men orkade inte... Åz, vet du när Erik A ska ha sin inflyttningsfest? har ej ringt honom än. Men träffade Besnike i söndags. Trevligt.