tisdag 15 augusti 2006

Plugg...

Cyklade (hurtbulle som man är) till KTB (Kurs-och tidningsbiblioteket, för er icke-göteborgare) och lånade kurslitteratur:

Offentlighetsprincipen
Kommunalrättens grunder
Introduktion till straffrätten
Studiematerial för juridisk grundkurs
Processrättens grunder
Komparativ statsrätt

Detta är alltså vad jag ska plugga i höst. Tjoho. Tänkte spara in några fattiga små slantar genom att börja min juridiska bana med att begå en kriminell handling: kopiera kurslitteratur. Ojojoj. Men vad gör man inte som fattig student?

Imorgon: innebandy med the man och hans kompisar. HJÄLP. Kommer ju göra bort mig totalt. Är visserligen inte helt jättekass på innebandy, men shit. Har inte spelat mot killar sen gymnasiet (om vi ens spelade innebandy på gymnasiet? Och förresten så var nog ingen av killarna i klassen med då, möjligtvis David. I så fall har jag inte spelat innebandy med guys sedan högstadiet), och det känns som att man är lite i underläge. Oah.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Innebandy lirade vi. Tror det iaf. Har för mig att jag gick på en lektion iaf. Eller så var det den som jag hade roligt på.

Malin sa...

I support you. Låt det bli en vana, bara för att det är så coolt att "spela innebandy med grabbarna" ;)