tisdag 17 oktober 2006

Borde plugga, men bloggar istället

Kom faktiskt iväg till träningen i fredags (det tar bara 30 minuter att gå dit, för övrigt), och har tränat två gånger till efter det. Har massiv träningsvärk i hela kroppen, särskilt i armarna. Stackarna är ju inte särkilt vana vid att behöva anstränga sig så.

Passar på att bjuda folk på fest den 28:e. Alla som råkar befinna sig i Gbg då är varmt välkomna!

Lyckades göra sönder min mobil. Snubblade, ramlade och tappade mobilen som kraschade. Oops. Typiskt mig. Så nu måste jag återigen använda min fula gamla Nokiatelefon, som inte alls är lika liten och smäcker som den jag gjorde sönder. Suck.

Camilla Läckberg är utsedd till folkets författare och får ta emot det alternativa Nobelpriset som Rix FM och Bokia delar ut. Läckberg? Seriously? Pinsamt, pinsamt. Har tyvärr läst en av hennes böcker, och det var verkligen ingen angenäm upplevelse. Kasst språk, värdelös intrig, orealistisk story och fullproppad med klichéer. Dubbelsuck.

2 kommentarer:

Caisa sa...

Anna. varför kan du inte åka till London? jag som nästan hade bokat in det nu.. fast vill ju inte åka utan dig!
hur är det annars? vilket är ditt mob nummer nu egentligen.. båda är avstängda.. fattar inget alls=)
hörs snart...pusselipuss..pssttt!!!

Sköna Helena sa...

Ska du också ha fest den 28:e nu??! Tyckte det var så roligt, för jag är OCKSÅ bjuden på tre fester just då. Vad är det med det datumet? Är det halloween då redan? Och du - en tenta är bara en tenta. Du är smartast av alla där, glöm inte det. Kraaaaam