fredag 13 oktober 2006

Fredag

Funderar nästan seriöst på att träna idag. Hm. Det jobbiga är egentligen inte att träna, utan att ta sig till träningen. Tror att det tar cirka 40 minuter att gå dit, vilket är lite för långt för att det ska vara okej. Det är nästan så att promenaden dit blir tillräcklig träning i sig, och då känns det omotiverat att träna. Summa summarum känns det plötsligt helt onödigt attöverhuvudtaget ta sig ut ur lägenheten. Särskilt som jag har fyra avsnitt av Gilmore Girls kvar att kolla på (är för tillfället mycket förtjust i Rorys garderob, speciellt alla fina klänningar, jackor och kappor hon har). Börjar mer och mer kännas som att jag aldrig kommer använda mitt träningskort.

Ska på fest ikväll (apropå det, den 28 oktober är jag bjuden på tre fester. Kan inte folk planera lite bättre?), och den stora frågan är som vanligt vad jag ska ha på mig. Det lutar åt den randiga klänningen jag hade på Hencs fest, men det är ju lite trist att samma outfit två fester i rad. Aternativen är min blå klänning, eller jeans med svart tubtopp eller vit topp med maffig urringning. Hm hm.

Är på humör för att skriva en lista, men vet inte om vad. Hm.

5 kommentarer:

henc sa...

mmm. Håller med. Det absolut jobbigaste med att träna är att ta sig dit och hem, kanske inte resan i sig, men tiden men avvarar till resan. h

Caisa sa...

hej anna panna. hur mår du ? detvar längesen nu, ska du till london i december?

Caisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Haj little sis! Allt väl? Tycker också om Rorys kläder, annars är Reese Witherspoons eller Penelope cruzs garderober avundsvärda.... Finns en second hand affär i Vbg med snygga pumps för 40 krons. Finns lite annat smått o gott också men pumpsen är en favorit! Vissa är väldigt "Anna". Vi får gå dit nån gång när du har vägarna förbi "lilla Paris". Kram S

lkjlkjlkj sa...

Eeeh,, ni är bara lata. Se till att gå till gymmet ett par veckor så kommer resultaten i spegeln och på vågen bli tillräckligt motiverande för att man ska gå dit i fortsättningen. Jag tränar efter jobbet så att jag inte hinner hem till TV-soffan innan... - då äre kört! Lycka till ;)