söndag 22 oktober 2006

Typ klar

Yes, yes, yes, jag tror jag är klar med mitt PM om Ändringar i Regeringsformen. Ett riktigt mästerverk, om jag får säga det själv. (Så inte - tror det är helt kasst egentligen.) Så skönt! Nu ska jag bara ta hem eländet och gå igenom det och hitta alla fel jag missat. Men först ska jag äta brunch och sen ska jag träna. Behöver verkligen träna, efter helgens frosseri i godis, chips och snart brunch ( kladdkaka...).

Sex veckor kvar till första advent, två månader och två dagar till julafton. Wee! Längtar efter pepparkakor, apelsiner, lussekatter, juldagens utgång i Uddevalla och snö.

Jag undrar vad Rory egentligen gör på helgerna. Hon festar inte och hon har inte särskilt många kompisar. Läser hon, tittar på film, shoppar eller pluggar? Eller är med Lorelai Stars Hollow?

Är mest av allt sugen på att gå hem i regnet, ta av mig min blöta strumpor och på med mjukisbyxorna, och krypa ner i sängen med te, choklad (eller scones) och en bra film.

1 kommentar:

S. sa...

Fucking djävla Rory är nog en sådan som spelar sällskapsspel som inte inbegriper öl.