fredag 30 maj 2008

åpet





Jag jobbar på att inte irritera mig på andra människor men det är inte det lättaste. Just nu stör jag mig fett mycket på alla bloggare som vill bli av med kläder de inte använder längre och därför säljer dem i sina bloggar eller på Tradera. De vill inte ha paltorna för att de tröttnat på dem/behöver pengar och de försöker få sina läsare att köpa dem istället. Typ "jag har gjort av med alla mina pengar på skor och jag är trött på dem och de är så förra säsongen och jag vill bli av med dem för de tar upp utrymme i min garderob så nu behöver jag mer cash och mer plats så därför tycker jag att DU ska spendera dina pengar på mina kläder så jag kan gå och köpa mer grejer". Eller något. Fett irriterande är det i alla fall, att utnyttja läsarna som potentiella konsumneter.

Inga kommentarer: