söndag 4 maj 2008

saker jag tycker om att göra på söndagar

1. internetta, det vill säga prata på msn, läsa andras bloggar och uppdatera min egen, se om det hänt något nytt på Facebook och People.com, läsa Expressen och SMHI:s prognos för nästa vecka och kolla mejlen.

2. träffa kompisar och promenera, prata om föregående kvälls utgång, kolla på tv och äta bakismat.

3. gå igenom garderoben, prova kläder och tänka ut outfits till nästa vecka med hjälp av SMHI-prognosen. Nördigt, jag vet, men roligt.

4. laga mat så jag har lunchlådor till nästa vecka och slipper göra nya på ett tag.

5. slökolla på tv och se repriser på de program jag missat i veckan. Seriöst, Sanningens ögonblick måste vara ett av världshistoriens sämsta tvprogram! Varför ställer folk upp i det och gör bort sig frivilligt? Pontus Gårdinger känns som en föredetting som var sådär snygg en gång i tiden och nu sitter i prime time tv och ställer frågor av typen "anser du att dina katter är mer intelligenta än många av dina vänner?". Yay!



Bild från kingmagazine.se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, Pontus är väl fräsch....? Nu ska jag snart ut i solen en skvätt, ser skönt ut. Svensson är hård mot den svarta grannkatten nuförtiden, ingen nåd där inte. Tjipp /S