tisdag 26 maj 2009

the rest is still unwritten



hej bloggloverz! idag har jag fått sommarjobb, på riktigt den här gången. woho!!! ska jobba på ett boende för kidz med typ autism och liknande, verkar väldigt intressant.

i övrigt har jag svettats som en gris, pluggat, promenixat och sen ikväll ska jag tydligen hänga med diverse jurizter på nån pub. funderar på att låta batikklänningen komma ut ur garderoben för detta tillfälle, men jag vet inte om jag vågar. den känns lite crazy och jag känner mig lite feg.

gjorde vem i gossip girl är du?-quizet på fejjan och blev jenny. hm. vet inte riktigt alltså vad jag tycker om detta, men det är kanske bättre än att bli bitch-blair eller tråk-serena. nä, nu bestämmer jag mig för att jag gillar't. vet inte om jag egentligen är så lik henne dock men mer än de andra kanske. whateverrrrr.

3 kommentarer:

diverse jurizt sa...

wohoo, grattis till jobbet! :)

//Nina

Anonym sa...

jag blev dan... är inte heller nöjd, hade mycket hellre velat bli chuck! eller kanske blair.

grattis igen till jobbet!
/kakan

Anna sa...

yay, kommentarer! tack tack.