lördag 10 oktober 2009

everybody hurts but sometimes everybody cries

bra sak: ska åka till edinburgh den 12-19 november. yay yay yay!!!

dålig sak: är allmänt trött på mänskligheten. kan inte alla som är jävla idioter bara gå och DÖ!!!

i framtiden: hoppas jag att jag får nobels fredspris för mitt framtida arbete mot kvinnoförtryck, för kvinnors rättigheter. har insett att jag på något sätt vill arbeta med det, kanske bli roks ordförande? eller jämställdshetsminister, eller något.

funderar på: kan man ha halo på sitt bröllop? det är ju typ världens finaste låt men är den uttjatad?

lyssnar på: everybody hurts med rem. gymnasienostalgi! brukade lyssna på den när jag var deppig (dvs rätt ofta).

i övrigt: älskar säsong tre av gossip girl. chuck och blair alltså, vilket par. i love you.

3 kommentarer:

inanna sa...

Om du väntar åtminstone två år med att gifta dig så funkar Halo. Innan dess är det för tidigt.

Lina sa...

Eller så kan du få nobelpriset redan nu för att du inger förhoppning! Ha! Vilket skämt!! Dags att ta tillbaka beslutet från de korkade norrmännen!

Anna sa...

inanna: två år alltså? shit, det är länge... jag som hade tänkt gift mig nästa år, men då får det bli utan halo i så fall då.

lina: eller hur!!!