måndag 29 december 2008

förra årets nyårslöften



Låt oss ta en titt på förra årets nyårslöften och se om jag lyckats hålla dem.

shoppa mindre (satsa mer på kvalitet och mindre på kvantitet): hmmm, jo jag tror faktiskt att jag shoppat mindre i år. Dock fortfarande på HM så inte mer kvalitet direkt.

börja prenumerera på DN: nej, men hur skulle jag haft råd med det?

träna regelbundet (dvs tre gånger i veckan): jajamensan! Duktigt, duktigt.

resa mer: nix. Har inte rest alls på typ två och ett halvt år. Illa!

plugga mindre: jajamensan! Duktigt, duktigt.

komma på vad jag vill göra med mitt liv: jomenvisst, jag ska la bli en jurist trots allt.

städa oftare: haha!

lära mig krama folk: nja... det här nyårslöftet får jag nog ta med mig till 2009. Men jag har i alla fall blivit bättre på att kramas än vad jag var för ett år sen.

skriva minst ett personligt inlägg på bloggen varje månad: det började bra, tror jag höll ut till i alla fall sommaren någon gång men sedan gick det utför.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker du har blivit jättenra på att kramas:)

pözz, kakan

Anna sa...

thanx! jo jag tycker osså att jag blivit mycket bättre förr men jag skulle kunna bli ännu bättre.

Kramizzzz